Powered By Blogger

lørdag 28. november 2009

Sirdaaal


Ny dag, nye muligheter?
Igår spurte Ola meg om vi kunne stå opp kl 8 for han skulle hjelpe sin far å skru å jeg måtte kjøre ham til butikken, for han skulle handle noe. Jeg tenkte bare hvorfor i alledager han skulle opp så tideligt for på en lørdags morgen, noe som er såååå ulikt ham. Når vi sto opp var frokosten klar som vanlig, siden vi er i Sirdal er det luxus!!! Etter vi hadde spist begynnte vi å kjøre ut til butikken. Her er det kommet maasse snø, så har litt jule følelse. Når vi kom til butikken fikk jeg beskjed om å dra ned lua å hoppe over i passasjer seter. Jeg sjønnte jo ingenting. Etter litt om å men stoppet han bilen, tok meg ut og opp en trapp, å alt dette mens jeg ikke såg noen ting. Han sa jeg kunne ta av meg luen. å der sto jeg. Uten for Anne Maries Naturterapi. Hun driver med ting jeg ikke helt kan forklare. Men hun driver med å få kroppen på rett kjør igjen! Jeg har hatt så vondt i ryggen i det siste. Ola sto der å gliste, han var så fornøyd med seg selv. Dette var noe han å Anne Marie hadde planlagt dagen før. Og grunnen til at vi måtte være der så tideligt var fordi Anne Marie skulle reise utpå dagen! Vi begynnte behandlinge, noe som varer fra 45 min til 60 min. Det er så vannvittig deiligt. Du er mye mær avsleppet etter en slik time. Hun gjør kroppen min til at det skal være mer avslappet til fødselen å at jeg skal kunne slappe litt av. Jeg skal tilbake om 2 uker får å løsne litt mer på skuldrene som jeg har så vondt i.
SÅ med andre ord fikk jeg en bra start på dagen, selv om det var litt tideligt. Nå venter vi på grøt, som moren til Ola har laget. Og i kveld er det Julebord med jobben min. Det gleder vi oss veldigt til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar