Powered By Blogger

onsdag 2. desember 2009

Niiii uker igjen!

Idag er jeg 31 uker på vei, det vil si at jeg ca har 9 uker igjen før babyen kommer. Føler meg forsatt ikke så veldig klar, men det kommer vell (snart) håper jeg!
Hva skal jeg gjøre for å bli klar? Har lest alle bøkene, men føler meg alikevell ikke klar. En bok kan vell ikke gjøre deg til en god mor? Den kan vell bare gi deg innblikk om hvordan du kan gjøre ting?
Håper ting kommer etterhvert når babyen er kommet ut.
Nettene er forsatt søvnløse, noe til min store forargelse er trist!
Idag holdt jeg på å sovne 3 ganger, men hver gang det var rett før jeg sovnet, fikk jeg melding av Ola. ALLE 3 ganger, skulle tro han viste at det var rett før jeg gikk over i drømmeland, og han MÅTTE bare ødelegge det. Men han er søt fordetom, og jeg kunne tatt å slått av mobilen! Så har litt egenskyld i det.
Idag skal vi ha blomkålsuppe til middag :) Senere vet jeg ikke hva vi skal. Får ta dagen som den kommer. Nå skal jeg kose meg med TV og babyen som sparker, før jeg begynne på middagen (:

- Martine

1 kommentar:

  1. Ai ai ai d nærme seg voldsomt!!
    Å kje bekymra deg, det komme t å gå fint, å du har masse folk rundt deg som komme t å ver der for deg! :) men e jo egentli bare bra at du e nervøse..;) hehe
    Yay glede mg t å komma heim å sjå trodlet! :P

    SvarSlett