Powered By Blogger

tirsdag 8. desember 2009

Nærmer seg


Hei Hei :)

Det nærmere seg for hverdag som går til babyen kommer til verden. I går fikk vi ned ett drøss med klær fra Hege å Bjørn Arvid. Så i dag har jeg drevet å sortert litt ihvilken størrelse jeg kan bruke fra begynnelsen av. Barnesengen er også på plass, i lag med stellebord, vogn og bilsete. Så er stortsett klar, mangler bare litt små ting vi skal handle til jul. Eller vi mangler to komoder til det lille nurket som hun kan ha klærne sine i, og itillegg har hun jo så mye klær i alle størrelser, så det blir ikke noe lett å ønske seg noe til henne!
Vi har alt når det kommer til klær, så jeg tror tror det må bli leker til henne.

Idag har jeg spist middag aleine, for Ola skulle skru etter jobb. Ikveld får jeg besøk av Linnea <3 Det blir kos.

- Martine

1 kommentar:

  1. Nå må du få oppdatert litt før dæ æ for seint halt æg på å sei :P

    SvarSlett