Powered By Blogger

lørdag 30. januar 2010

Venter i spenning

Som alle vet er det jo lørdag i dag, noe som vil til si at det er KUN en uke igjen til termin, og det er ingen tegn til at hun vil komme ut helt enda.
Jeg har desverre ikke tro på noe kjerringåd lenger og at hun kommer når hun selv vil. Inne på min status på facebook er det vist litt forskjellige meininger om kjerringråd.
Kanskje noen virker på noen og kanskje noe ikke virker på de andre. Det er ganske morsomt å tenke på.
Så jeg har fått det for meg at jeg bare må sitte her å vente til det skjer noe. Gleder meg fælt nå!
Kan liksåm ikke tro at det kun er en uke til jeg har termin. Tiden som gravid har gått ganske fort på mange måter når jeg tenker tilbake på det. Men før når jeg var i uke 20 til 25 suns jeg det gikk KJEMPE seint. Men når flyr tiden!

God Lørdag :)

1 kommentar:

  1. kje lenge igjen nå, blir spennande dette her...:p

    HUSK Å SENN MLD!!! 00505 86628248

    SvarSlett