Powered By Blogger

søndag 17. januar 2010

Oppdatering på kropp å helse :)

Etter en forespørsel fra kjære Anne, må jeg nesten begynne å skrive igjen! Det er jo faktisk over en mnd siden jeg skrev sist. Huff huff.
Kroppen min har det faktisk ganske bra, til å være høygravid. Har bare litt smerter i ryggen å stikking nedentil. Har også litt problemer med å reise meg å bøye meg, og blir litt mobbet for det av Ola.
Men det kommer vell med. Håper hun kommer snart. Men jeg har ikke noe hast. Må jo vente til Anne kommer hjem for å ha dåp uansett (HINT, skynd deg hjem)

Idag har jeg støvsugd hele leiligheten, vasket kjøkkenet, stuen og en grundig vask av badet. Jeg har lagt boller å hatt besøk av de kjære søte små som bor oppforbi oss <3 Tiden flyr når mann er i godt lag! Nå er plutseligt klokken snart 6.

Ellers har vi faktisk nesten _ALT_ klart til babyen kommer, mangler liksåm bare ungen, faktisk. Sjukehusbeggen er pakket og bilsete står klar i gangen! Har vært å hentet alle de "gratis" tingene jeg kan, noen av dem er faktisk gaaanske kjekke! Her får du pleier litt kremer, body, smokk, etc. Og ikke minst GRATIS bleiebøtte fra refleks!

Her er noen av de plassene du kan melde deg inn på internett:
www.apotek1.no
www.reflex.no
www.libero.no
www.rimi.no

Det er så mange som bruker så mye penger når den første ungen kommer. Men det er ikke alt som er så nødvendigt i begynnelsen vil jeg tro. Vi har vært så heldige at vi har fått en GOD DEL. Da mener jeg faktisk nesten alt. Eneste vi har kjøpt selv er bilstol og stellebord. Og dette kom på rundt 3000,- tror jeg. Har kjøpt litt bodyer og kluter uten om. Men ikke noe mer enn det.
Av broren til Ola og hans samboer fikk vi en HEL HAUG med klær! Jeg er evigt takknemmelig for det! Trenger ikke kjøpe nytt så lenge alt er i godbehold og ser fint ut! Heldigvis har Hege godsmak, så det er ikke noe som SKRIKER ut av klærna :)
Itillegg av disse søte folkene har vi fått låne vogn (di selger den når vi er ferdig med å bruke den) lekegrind og litt babyleker, sprinkel seng osv! Godt at det ikke er så lenge siden de fikk. Krysser på at det ikke er den siste de får :D

Etter jeg ble gravid selv, ser jeg ikke noe annet enn andre gravide folk og nyfødde unger. Ganske morsomt. Gleder meg til det er min tur til å tille voggen med en baby i!

Ikveld er det litt kos med Bjørn Arvid og Hege og ikke minst kinamat <3

Adioooos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar