Powered By Blogger

fredag 5. februar 2010

1 dag til termin

Wooop Woooop :)



Idag er det 1 dag til jeg har gått full tid som gravid. 40 uker å 2 dager. Men det er enda ikke noe tegn til at hun vil komme ut. For å snakke litt ekkelt har jeg begynnt å få åpning og JM kunne kjenne hode. Men det er ikke noe stor åpning så jeg kan gå lenge med dette.

Men vist det har seg sånn at jeg må gå ut hele "overtiden" er det faktisk bare 15 dager igjen til jeg får se henne, vist hun ikke bestemmer seg for å komme ut før!

Så jeg har ihvertfall ALDRI vært så nærme som nå!



Igår kjøpte pappa video kamera til meg og Ola. Slik at vi kan filme det lille nurket vi får. Og siden de bor i Haugesund og vi på Klepp er det lettere å dele minnene når vi har dem på fillm.

Og i dag, kjøpte jeg meg ny data! Endeligt! Den som vi har er sååå innmari treig av og til, og den har ett gammelt windows. Jeg har fått data og min kjære har fått deler til T2'n sin. Da er alle glad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar