Powered By Blogger

fredag 5. mars 2010

Lille Tyra Victoria - 16 dager


Nå er det lenge siden jeg har blogget. Mye som har skjedd kan du si.
Jeg måtte jo gå 11 dager på overtid med Tyra Victoria. Riene begynnte natt til tirsdagen den 16 og hun var ute onsdagen klokken 11.56 - Hun var 4444 g - 39 cm rundt hode - og 51 cm lang ! Det var den beste følesen jeg noen gang har hatt, var da jeg fikk henne på brystet.
Hun var en stor og god jente!
Jeg fikk en infeksjon under fødselen og vi begge måtte få antibiotika. Det er derfor hun på bilde, har litt bandasje på hånden. Men vi er friske som noen fisker nå! Ola var en drøm under fødselen, og jordmoren jeg hadde var helt fantastik.

Vi kom hjem på lørdags ettermiddag/kveld. Da var far hjemme å ventet på oss. Og rett etter kom mormor, morfar, tante Mira og Oldemor.

Tiden bare fyker avgårde nå som hun er ute i denne verdenen. Alt er bare heeelt fantastisk! Ubeskriveligt fantastisk. MYE bedre enn jeg noen gang hadde trodd! Hun er så snill som bare det! Hun sover å spiser. Hun begynner endeligt å være litt mer våken. HELT fantastisk!

1 kommentar:

  1. Hei Martine!
    Følger selvsagt med på bloggen din ;)
    Kjempe kjekt å lese, samt interessant å lese om fødselen din. Jeg vet akkurat hvordan du har det ;) Hva heter forresten Jordmoren du hadde?
    Gleder meg veldig til å se dere, hun er kjempe søt!! Men det vet du vel ;)

    Klem frå Solveig

    SvarSlett